Infographic voor optimaal gepersonaliseerd onderwijs op afstand

Dit bericht is voor alle schoolleiders, projectleiders en leraren met wie wij samenwerken.

Beste collega’s,

Wij hebben inmiddels de meesten van jullie gesproken en begrepen dat jullie goed in staat zijn om invulling te geven aan het onderwijs op afstand.

Structuur, sturing, afspraken vastleggen en controle/evaluatie zijn nu essentieel. We begrijpen van jullie dat de dagindeling van Kunskapsskolan en de Learning Portal helpen om afspraken te maken met jullie leerlingen en ze onderwijs op afstand te bieden.

Om jullie daarin te ondersteunen, vind je hier een Infographic. Deze bevat tips en antwoorden over hoe jullie leerlingen optimaal op afstand kunnen leren:

• Tips voor gebruik Learning Portal voor sturing en structuur in leren op afstand.
  • Tips voor gebruik tools voor online overleggen en online lesgeven.
  • Handige hulplijnen.

Graag jullie speciale aandacht voor:

• Digitaal spreekuur voor vragen over gepersonaliseerd leren op afstand.
  • Webinar met verdiepende uitleg over ‘Optimaal Gepersonaliseerd Onderwijs op Afstand’.
  • Heb je vragen over gepersonaliseerd onderwijs op afstand? Bel telefoonnummer 085 112 0 119 of mail: helpdesk@kunskapsskolan.nl

Mocht je twijfelen of andere vragen hebben, neem dan contact op met jullie Relatiemanager of kijk in KnowHow voor meer informatie en de juiste linkjes naar de webinars en online spreekuren.

We helpen jullie graag om jullie leerlingen het onderwijs te kunnen blijven bieden dat ze verdienen.

Het team van Kunskapsskolan Nederland