Support en status

Hulp nodig? Wij staan voor je klaar.

Onze systemen

Om de Learning Portal, KnowHow, Check en de KED-Academie, goed te kunnen laten werken, voeren wij af en toe werkzaamheden uit aan deze systemen. Deze (grotere) werkzaamheden communiceren wij vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Desondanks kan het voorkomen dat de Learning Portal of een van de andere systemen tijdelijk offline raakt. Wij proberen dit uiteraard voor te zijn, maar mocht er iets niet werken, dan kun je dat hiernaast vinden, met daarbij een prognose van hoelang wij verwachten dat de storing gaat duren.

Wordt een storing hiernaast niet vermeld, maar ondervind je wel problemen? Neem dan contact op met onze helpdesk.

Actuele status

Learning Portal | 100% 100%
Content (leerbronnen Learning Portal) | 100% 100%
Oude Learning Portal | 100% 100%
KED-Academie | 100% 100%
KnowHow | 100% 100%
Check | 100% 100%

Inloggen

Gepland onderhoud

Voor de komende weken zijn er geen werkzaamheden gepland.

Technische support

Is een storing verholpen, maar ondervind je nog problemen?
Of is er volgens jou een storing die nog niet op deze pagina vermeld staat?

Neem dan contact op met onze helpdesk.
Te bereiken van ma. t/m vr. van 08:30 uur tot 17:30 uur.

Bereik het helpdeskteam via:
helpdesk@kunskapsskolan.nl

Of bel ons algemene nummer: +31 (0)85 112 00 00

Kijk ook in KnowHow of Check voor o.a. een uitgebreide handleiding van de Learning Portal.

Problemen met inloggen in de Learning Portal of krijg je een scherm te zien met foutmeldingen? Het kan dan in de meeste gevallen helpen om je browsercache en cookies op te schonen. Lees hier hoe je dit doet voor jouw browser:
Cookies en cache opschonen

Daarnaast raden wij aan om Google Chrome of de nieuwe versie van Edge als browser te gebruiken voor de beste gebruikservaring.

Hulp op afstand via Teamviewer

1. Met behulp van het programma TeamViewer kunnen wij tijdelijk even meekijken op je computer. We nemen dan op afstand de bediening van je computer over om te proberen je probleem op te lossen. Het programma kun je onderaan deze pagina downloaden en openen.

N.B. Er wordt geen software geïnstalleerd. Zodra je TeamViewer weer sluit, is de verbinding verbroken en kunnen wij zonder het juiste wachtwoord niet meer bij je inloggen. Indien gewenst, kun je het gedownloade Teamviewer bestand verwijderen.

2. Geef aan ons het nummer door wat staat bij ‘Uw ID‘. Daarna hebben wij het ‘Wachtwoord‘ nodig.

3. Zodra de verbinding gelukt is, kunnen we op onze computer je computerscherm zien en bedienen.

4. Zodra we klaar zijn, verbreken we de verbinding. Je kunt dan het ‘Teamviewer QuickSupport’ scherm sluiten en eventueel het programma verwijderen.

Voor Windows

Download hier TeamViewer voor Windows

Voor Apple Mac

Download hier TeamViewer voor Apple Mac

Hulp op afstand via AnyDesk

1. Als alternatief van Teamviewer kunnen wij ook meekijken via AnyDesk. Hiervoor heb je het gratis programma AnyDesk nodig. Klik op de download link hieronder.

Zodra je AnyDesk weer sluit, is de verbinding verbroken en kunnen wij zonder jouw toestemming niet meer bij je inloggen.

2. Start het gedownloade programma op.

3. Als AnyDesk opgestart is, dan hebben wij het nummer nodig wat verschijnt bij ‘Deze werkplek‘ (9 cijfers).

4. Zodra de verbinding gelegd wordt, vraagt AnyDesk op jouw apparaat toestemming. Klik op Verbinden.

5. Zodra we klaar zijn, verbreken we de verbinding. Je kunt dan het AnyDesk scherm sluiten en eventueel het programma verwijderen.

Voor Windows

Download hier AnyDesk voor Windows

Voor Apple Mac

Download hier AnyDesk voor Apple Mac

Voor iPad

Download hier AnyDesk voor iPad OS

Voor Google Chromebook

Download hier AnyDesk voor Google Chromebook