Support en status

Hulp nodig? Wij staan voor je klaar.

Onze systemen

Om de Learning Portal, KnowHow, Check en de KED-Academie, goed te kunnen laten werken, voeren wij af en toe werkzaamheden uit aan deze systemen. Deze (grotere) werkzaamheden communiceren wij vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Desondanks kan het voorkomen dat de Learning Portal of een van de andere systemen tijdelijk offline raakt. Wij proberen dit uiteraard voor te zijn, maar mocht er iets niet werken, dan kun je dat hiernaast vinden, met daarbij een prognose van hoelang wij verwachten dat de storing gaat duren.

Wordt een storing hiernaast niet vermeld, maar ondervind je wel problemen? Neem dan contact op met onze helpdesk.

Actuele status

Learning Portal 100%
Oude Learning Portal 100%
Content (leerbronnen Learning Portal) 100%
KED-Academie 100%
KnowHow 100%
Check 100%

Inloggen

Gepland onderhoud

Op dit moment zijn er geen werkzaamheden gepland.

Technische support

Is een storing verholpen, maar ondervind je nog problemen?
Of is er volgens jou een storing die nog niet op deze pagina vermeld staat?

Neem dan contact op met onze helpdesk.
Te bereiken van ma. t/m vr. van 08:30 uur tot 17:30 uur.

Bereik het helpdeskteam via:
helpdesk@kunskapsskolan.nl

Of bel ons algemene nummer: +31 (0)85 112 00 00

Kijk ook in KnowHow of Check voor o.a. een uitgebreide handleiding van de Learning Portal.

Problemen met inloggen in de Learning Portal of krijg je een scherm te zien met foutmeldingen? Het kan dan in de meeste gevallen helpen om je browsercache en cookies op te schonen. Lees hier hoe je dit doet voor jouw browser:
Cookies en cache opschonen

Daarnaast raden wij aan om Google Chrome als browser te gebruiken voor de beste gebruikservaring.

Hulp op afstand

1. Met behulp van het programma TeamViewer kunnen wij tijdelijk even meekijken op je computer. We nemen dan op afstand de bediening van je computer over om te proberen je probleem op te lossen. Het programma kun je onderaan deze pagina downloaden en openen.

N.B. Er wordt geen software geïnstalleerd. Zodra je TeamViewer weer sluit, is de verbinding verbroken en kunnen wij zonder het juiste wachtwoord niet meer bij je inloggen. Indien gewenst, kun je het gedownloade Teamviewer bestand verwijderen.

2. Je dient het nummer dat in het vakje ‘Uw ID‘ verschijnt aan ons door te geven om de verbinding tot stand te brengen. Daarnaast hebben wij het ‘Wachtwoord‘ nodig wat onder ‘Uw ID’ staat.

3. Zodra de verbinding gelukt is, kunnen we op onze computer je computerscherm zien en bedienen. Je hoeft nu zelf niets te doen; je computer wordt door ons bediend. Laat je muis en toetsenbord daarom met rust, totdat we klaar zijn. Je kunt de verbinding altijd direct stoppen door op het kruisje van TeamViewer te klikken (rechtsonder in de taakbalk).

4. Zodra we klaar zijn, verbreken we de verbinding. Je kunt dan het ‘Teamviewer QuickSupport’ scherm sluiten en eventueel het programma verwijderen.

Voor Windows

Download hier TeamViewer voor Windows

Voor Apple Mac

Download hier TeamViewer voor Apple Mac

teamviewer voorbeeld