Support en status
Hulp nodig? Wij staan voor je klaar.
Onze tools
Om de Learning Portal, Content, KnowHow en Check goed te kunnen laten werken, voeren wij af en toe werkzaamheden uit aan deze systemen. Deze (grotere) werkzaamheden communiceren wij vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Desondanks kan het voorkomen dat de Learning Portal of een van de andere systemen tijdelijk offline raakt. Wij proberen dit uiteraard voor te zijn, maar mocht er iets niet werken, dan kun je dat hiernaast vinden, met daarbij een prognose van hoelang wij verwachten dat de storing gaat duren.
Wordt een storing hiernaast niet vermeld, maar ondervind je wel problemen? Neem dan contact op met onze helpdesk.
Actuele status
Klik op de onderstaande knop voor de actuele status van onze systemen en een overzicht van toekomstige onderhoudswerkzaamheden. Voor Chrome gebruikers: de site is veilig te openen. Klik op Negeren om verder te gaan.
Wil je via de mail op de hoogte worden gehouden, indien een systeem problemen ondervindt? Abonneer je dan op de automatische status updates. Klik op de pagina rechtsboven op ‘Krijg updates’ en kies voor ‘Email’.
Technische support
Is een storing verholpen, maar ondervind je nog problemen?
Of is er volgens jou een storing die nog niet op onze statuspagina vermeld staat?
Neem dan contact op met onze helpdesk.
Te bereiken van ma. t/m vr. van 08:30 uur tot 17:30 uur.
Bereik het helpdeskteam via:
helpdesk@kunskapsskolan.nl
Of bel naar: +31 (0)85 112 00 00
Kijk ook in KnowHow of Check voor o.a. een uitgebreide handleiding van de Learning Portal.
Problemen met inloggen in de Learning Portal of krijg je een scherm te zien met foutmeldingen? Het kan dan in de meeste gevallen helpen om je browsercache en cookies op te schonen. Lees hier hoe je dit doet voor jouw browser:
Cookies en cache opschonen
Daarnaast raden wij aan om Google Chrome of de nieuwe versie van Edge als browser te gebruiken voor de beste gebruikservaring.
Hulp op afstand via Teamviewer
1. Met behulp van het programma TeamViewer kunnen wij tijdelijk even meekijken op je computer. We nemen dan op afstand de bediening van je computer over om te proberen je probleem op te lossen. Het programma kun je onderaan deze pagina downloaden en openen.
N.B. Er wordt geen software geïnstalleerd. Zodra je TeamViewer weer sluit, is de verbinding verbroken en kunnen wij zonder het juiste wachtwoord niet meer bij je inloggen. Indien gewenst, kun je het gedownloade Teamviewer bestand verwijderen.
2. Geef aan ons het nummer door wat staat bij ‘Uw ID‘. Daarna hebben wij het ‘Wachtwoord‘ nodig.
3. Zodra de verbinding gelukt is, kunnen we op onze computer je computerscherm zien en bedienen.
4. Zodra we klaar zijn, verbreken we de verbinding. Je kunt dan het ‘Teamviewer QuickSupport’ scherm sluiten en eventueel het programma verwijderen.
Voor Windows
Download hier TeamViewer voor Windows
Voor Apple Mac
Download hier TeamViewer voor Apple Mac
Voor Google Chromebook
Hulp op afstand via AnyDesk
1. Als alternatief van Teamviewer kunnen wij ook meekijken via AnyDesk. Hiervoor heb je het gratis programma AnyDesk nodig. Klik op de download link hieronder.
Zodra je AnyDesk weer sluit, is de verbinding verbroken en kunnen wij zonder jouw toestemming niet meer bij je inloggen.
2. Start het gedownloade programma op.
3. Als AnyDesk opgestart is, dan hebben wij het nummer nodig wat verschijnt bij ‘Deze werkplek‘ (9 cijfers).
4. Zodra de verbinding gelegd wordt, vraagt AnyDesk op jouw apparaat toestemming. Klik op Verbinden.
5. Zodra we klaar zijn, verbreken we de verbinding. Je kunt dan het AnyDesk scherm sluiten en eventueel het programma verwijderen.
Voor Windows
Download hier AnyDesk voor Windows
Voor Apple Mac
Download hier AnyDesk voor Apple Mac
Voor iPad
Download hier AnyDesk voor iPad OS