Schoolpraat Podcast S02E02

Kunskapsskolan Community Nederland duikt de (podcast) studio in!

Schoolpraat is een serie podcasts van de Kunskapsskolan Community Nederland. Waarin bestuurders, schoolleiders en docenten praten over gepersonaliseerd onderwijs en leerlingen optimaal voorbereiden op de snel veranderende wereld. Niet kijkend in een glazen bol maar met verhalen uit de dagelijkse praktijk. Want veranderen kan NU!

Wil je niets missen? Abonneer je dan gratis op de Schoolpraat podcast via jouw eigen favoriete podcast platform.

In deze nieuwe aflevering:

De toegevoegde waarde van leerling-coaching

Na de Schoolpraat ‘Leraar zijn is zó leuk’ gaat deze editie over coaching. Over persoonlijke coaching van leerlingen. Waarom is dat belangrijk, wat levert het op en wat vraagt het van docenten? Hoor wat ervaringsdeskundigen hierover zeggen: Titia Hauptmeijer van het Veenlanden College uit Vinkeveen, Ayla Zierikzee van OSG Sevenwolden uit Grou en Ewald Weiss, bestuurder van de onderwijsstichting Progresso waar het Amsterdamse Lumion onder valt.

Luister hier naar de podcast